Referencia: FAB2103-1E

Marca: Legend Story Studios

[PREVENTA] Flesh & Blood TCG - Tales of Aria 1st Edition Booster Display (24 Packs)

Reseña(s): 0

Caja de Tales of Aria First Edition en inglés de Flesh and Blood TCG. Producto limitado a 8 unidades (2 case) por compra, todos los pedidos que excedan dicha cantidad serán cancelados y perderán su número en el orden de pago de las pre-ventas. Más detalles en la descripción, por favor, leer. La compra de 4 u 8 cajas se enviará como case sellado.

Precio 79,35 €
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Envio Gratuito

Envio gratuito a partir de 65€ Para Peninsula y Portugal

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Política de devoluciones y anulaciones 

6-1 Devolución de mercancía:

Nuestra política, cumpliendo con la normativa vigente, es concederle el derecho de devolver cualquier artículo comprado a través de la tienda Online de Quinto Elemento en el plazo de 14 días desde la fecha de recepción.

No tendrá que aportar ninguna explicación, cualquier artículo, comprado en la tienda Online de Quinto Elemento, devuelto en su embalaje original, precintado y en perfectas condiciones será aceptado sin más.

En un plazo máximo de 48 horas desde la recepción de la devolución, Quinto Elemento se compromete a su reembolso.

 Antes de realizar la devolución, tendrá que comunicarlo al departamento de Devoluciones (devoluciones@quinto-elemento.es).

Si la causa de la devolución fuese que el artículo devuelto es defectuoso o no corresponde a lo solicitado en el pedido,Quinto Elemento correrá con los gastos de la devolución y nuevo envío. Si el motivo de la devolución es que el pedido no le satisface, le reembolsaremos el importe pero no los gastos de envío ni los gastos de devolución.

6-2 Anulación de pedido:

Si la anulación del pedido llega antes de la salida de mercancía el cliente no tendrá ningún gasto. En el caso de una anulación después de la salida del pedido, el cliente tendrá a su cargo los gastos de envío así como los gastos de devolución de este mismo pedido.

Disponibilidad:

Los artículos en Quinto Elemento pueden tener cuatro tipos de disponibilidad diferentes, y son los siguientes:

 En Stock:

Tenemos disponibilidad del artículo en nuestro almacén, y lo enviaremos inmediatamente (o a primera hora del siguiente día laboral, en caso de recibir la petición fuera de nuestro horario de envíos). Llegará al cliente en un plazo aproximado de 24 a 72 horas, en función del método de envío escogido por el cliente.

Bajo Pedido:

No tenemos disponibilidad del artículo en nuestro almacén, pero si que hay stock del producto en los almacenes de nuestros proveedores, al menos por norma general. Tardaremos en realizar el envio según el producto solicitado, pero nunca un tiempo mayor al especificado en la etiqueta de disponibilidad del mismo.

Si no se especifica peridodo de tiempo, por favor consultanos a pedidos@quinto-elemento.es

Los tiempos de espera van desde 7 hasta 28 dias, normalmente el tiempo medio es de 14 dias.

PREVENTA o RESERVA:

El artículo se encuentra en uno de estos estados, bien sea porque no se ha lanzado al mercado o porque se encuentra en reposición, y llegará a nuestro almacén en la fecha que se indica dentro de la ficha del artículo. Una vez tengamos disponibilidad del producto, enviaremos el pedido inmediatamente al cliente, a quien le llegará en un plazo aproximado de 24 o 48 horas desde entonces, en función del método de envío escogido por el cliente.

Algunos artículos PREVENTA o RESERVA no especifican fecha de disponibilidad. En esos casos, consúltenos e intentaremos averiguarla lo antes posible.

Para más información sobre los artículos en reserva, puedes consultar el apartado 7 de nuestras condiciones de uso.

Agotado:

Ni nosotros ni nuestra distribuidora tenemos disponibilidad del artículo, y desconocemos cuándo la volveremos a tener. Puede que el producto esté en reposición o que se haya descatalogado. Para averiguar más sobre la futura disponibilidad del artículo en cuestión, consúltenos e intentaremos responderle lo antes posible.

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Atencion al Cliente

Por telefono, Whatsapp, e-mail y facebook

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SECURE PAYMENT

Fifth Element works to ensure the security of transactions with our clients and therefore we only work with the safest means of payment. All communications with sensitive data are secured by SSL certificate. Below we detail the payment systems that our online store currently has.

Virtual POS Caixa Banc ("la Caixa") / Credit Card/ Bizum

The virtual POS (REDSYS) is a device prepared to work in a totally safe way within the operations of sales through the Internet, that is:

A.- It will try to contact the issuing bank of the card to request the authentication of the owner (verification of their identity) before requesting the corresponding request for authorization. In this way, it is guaranteed that only the genuine holder, owner of the card, will be able to operate with it.

B.- It implements SSL in all communications that prevent the interception of information by third parties. Therefore, confidentiality is ensured in all communications established during the transaction.

C.- It also enables mechanisms to prove the authenticity of the origin of the transactions and that also prevent the manipulation of data by third parties. In this way, the integrity of the transaction data is ensured.

D.- The card data is not known to Fifth Element, thus preventing this information from being used later by fraudulently third parties. (The best way to safeguard sensitive customer information is NOT to have it). This information is conveniently stored by the Virtual POS, which in turn will provide it to the payment system when necessary (for example, in a return).

Therefore, all transactions made through the Virtual POS will have all the guarantees of security, confidentiality and integrity for the participating agents: cardholders and their issuing entities, and businesses and their purchasing entities.

The Virtual POS will be updated with the latest Secure payment versions issued by international organizations.

How does it work?

1. The merchant contacts the Virtual POS and provides the transaction details: the amount, the currency, the identification and the name of the merchant.

2. The Virtual POS requests the card and expiration date from the customer.

3. The Virtual POS contacts the financial institution that issued the card.

4. The issuing entity requests authentication from the client. The client can prove his identity by means of a password, a phone call, etc. as agreed with your issuing entity.

5. The Virtual POS requests authorization from the issuing entity.

It may happen in some cases that the issuing entity and the cardholder have not yet agreed on any authentication method, so step 4 does not always it is carried out, although from the point of view of the Fifth Element the transaction remains secure.

PAYPAL

PayPal is an on-line payment system -line of international renown.

PayPal protects your financial information with industry-leading fraud prevention and security systems. When using PayPal, financial information is never shared with the seller. Once the payment is completed, the transaction receipt will be sent to you by email.

Tutorial:

Once you have selected your products in our store, access the basket, confirm it and select the shipping system that suits you best.

By accessing the next step you can choose the payment method. If your option is PayPal follow these steps:

1. If you are already a registered PayPal user: enter your access data. In the next step you can confirm the payment.

2. If you are not a PayPal user: Click on the "continue" link located under the text "Don't have a PayPal account?"

2.1. Enter your billing information: choose your credit card and after filling in the requested information, click on "review order and continue"

2.2. Review payment: At this time you can review the payment. Once this step is completed, click on "Pay now" to finalize the transaction.

BANK TRANSFER

You can make payments by bank transfer. Fifth Element works with "La Caixa" to facilitate your payments.

Bank transfer or deposit account is the preferred system for those still wary of online payment. Payment by bank transfer or deposit account is, and will continue to be, the safest system, although little by little it is relegated due to its non-automaticity when making a purchase.

Bank transfer or deposit into account means a delay in the management of your purchase which will not enter the preparation process until it has been confirmed.

Transfer or deposit into account?

The bank transfer enjoys the convenience of making a payment from your trusted office by ordering a transfer of money from your checking or savings account to the one indicated by you as the destination account. This method has the exception of the collection of a commission by your office if the payment is not made to another of the same bank or box.

The account deposit is the displacement on your part to the office chosen by you for payment and payment of the agreed amount to one of the accounts made available to you for the payment of your purchases. This operation has no associated commission.

Confirmation of the transfer

Your order will enter the packaging process once the payment has been confirmed. The item ordered by you will remain reserved for 7 days during which you can make the payment. For our part, we will carry out reviews of our accounts in search of the same.

If you want to speed up the delivery of your order, send us a copy of the proof of transfer or deposit account to info@quinto-elemento.es and we will proceed to packaging and shipping thereof.